KIDS NAUTICA – "ילדים ממותגים 2015/16"

החורף הזה גם הילדים שלנו יהיו "ילדים ממותגים. מותג האופנה הבינלאומי Nautica משיק החורף את קולקציית Nautica Kids לחורף 2015-2016.

 

קולקציית החורף לילדים שלנו עוצבה "כמו של הגדולים" וכוללת מגוון רחב של פריטים לילדים. הקולקציה,מציגה גרסאות נשים וגברים מותאמות לילדים ולקטנטנים.קולקציית הילדים של Nautica כוללת מגוון רחב של פרטי לבוש לתינוקות, ילדים ובני נוער, המשלבים איכות לצד  נוחות ומאופיינים בסגנון קלאסי עדכני - פתרון לבוש מלא לשעות היום, הפנאי, ולשלל אירועים חגיגיים.

[rev_slider alias="KIDS NAUTICA"]

לבנות ניתן למצוא בקולקציה החדשה מגוון שמלות בהדפסים שונים, מכנסיים בצבעי החורף, חולצות טי שירט מודפסות, חצאיות וסריגים בשלל  צבעים ועוד.

הבנים לעומת זאת ייהנו מלוק מתוחכם בעזרת מגוון טי שרטים אופנתיים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, ג'ינסים, ג'קטים ספורטיביים ועוד.

בנוסף, ניתן למצוא מעילים בשלל צבעים לבנות ולבנים. מעילי KIDS NAUTICA ידועים כאיכותיים, מחממים ואהובים על הקטנטנים.  את המעילים של KIDS NAUTICA אין ילד או ילדה שלא יאהבו ללבוש, גם בימי החורף הגשומים שלא כיף לצאת מהבית.

צבעוניות הקולקציה כוללת את הצבעים שהילדים אוהבים בניהם: ורוד, ירוק, אדום, כתום וכן הצבעים הקלאסיים המזוהים עם נאוטיקה ומתאימים במיוחד לאירועים אלגנטיים, בניהם: אפור, שחור וכחול.

טווח מחירים:

טישרט החל מ – 119 ₪

חולצות מכופתרות החל מ – 199 ₪

סריגים החל מ – 149 ₪

ג'קטים החל מ –  169 ₪

ג'ינסים החל מ – 200 ש"ח

מכנסים החל מ – 129 ₪

טווחי המידות:  תינוקות ופעוטות: 12 חודשים ועד 4 שנים

ילדים : 4-12

בני נוער: 12-16

המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.